tisdag 18 april 2017

NÄR TIDEN STANNAR...


Hej alla som besöker bloggen! 

Påsken i år blev en hemsk upplevelse då en nära och kär råkade ut för en allvarlig olycka. All tid har så klart ägnats åt detta och bloggen känns just nu väldigt avlägsen. Eftersom jag vet att en del kikar in här vill jag berätta att jag nu tar en paus från bloggandet ett tag och även från Instagram. Eftersom jag själv följer bloggar vet jag att funderingar uppstår när inga uppdateringar görs. 

Sköt om er alla!

Kramiz aka

17 kommentarer:

  1. Så sorgligt. Livet är oförutsägbart skört! Ta hand om varandra.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Åhh Ta hand om dig/er. Stor varm kram / Pia

    SvaraRadera
  3. Blogg och instagram är oviktigt! Gör det som behövs för er och ta hand om varandra.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir bra och ta hand om er!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Oj så tragiskt !...hoppas allt ordnar sig till det bästa !! Klart man måste ta en paus i en sådan situation !
    Kram och sköt om dej !!!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  6. Funderade faktiskt om något hänt då der blev så tyst från dig....
    Styrkekramar tänkerpå dig o familjen ❤
    Helene i Leksand

    SvaraRadera
  7. Så sorgligt .....
    Ta hand om dig & livet/Kramar om

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänker på dig ❤️ ...
      Har nu ny bloggadress ( i denna kommentaren ) hoppas vi "höres"

      /Kram

      Radera
  8. Usch, så tråkigt och ledsamt med en olycka! Vila dig lite nu och var rädd om dig. Jag väntar på dig och håller koll på när du dyker upp här igen.
    Varma kramar från Ann

    SvaraRadera
  9. Så sorgligt, hoppas att det ordnar sig. Ta nu hand om Er.
    Många kramar från Birgitta

    SvaraRadera
  10. Sorgligt och skört då något sådant inträffar. Hoppas allt går bra. Varma kramar!!!

    SvaraRadera
  11. Sköt om dig och de dina.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Hoppas att allt blir bra ❤️ Kram Åse

    SvaraRadera
  13. Waiting for you, take care!!!

    Marina from http://marinainblue.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  14. Men åååh.... detta hade jag missat eftersom jag inte hunnit varit så aktiv att läsa alla bloggar under försommaren...
    Hoppas verkligen att det gått åt rätt håll! Sänder dig de varmaste kramarna och tankarna...
    Var rädd om dig och ta hand om dina nära och kära
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  15. Önskar dig en vidunderligt vacker midsommarhelg, trots det ledsamma.

    Sommarkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera