onsdag 15 mars 2017

KVISTAR I TV-RUMMET OCH NYA MATTAN



Kvistar och en ensam tulpan i retrovas - genast blev det lite vår i TV-rummet :) 


Våriga inslag i inredningen


Det behövs inte mycket för att få till en lite vårig känsla inomhus, med enkla medel infinner sig känslan direkt :)


Foton: Aka privat.

Och här ser ni lite mer hur det blev med den nya mattan också, superskön att vila fötterna på och den gör lite mindre väsen av sig jämfört med den förra mattan jag hade här. Det blev jättebra tycker jag :)

Önskar er en fortsatt fin vecka!

Tjingeling aka

7 kommentarer:

  1. Det har jag helt glömt bort i år, att ta in kvistar från trädgården. Lägger det på minneslistan.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Kvistar är så fint nu den här tiden på året! Snygg matta, jag är ute efter en grå jag med. Vart kommer din matta ifrån?
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att ta in våren och se den komma lite snabbare. Härlig matta också, skönt med värme under tassarna. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Det får bli till helgen, lite ute och innepyssel. Snygg matta...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Snygg matta och givetvis vill man ha en matta vid soffan. Kvistar är så roligt att plocka in, nu slår de ut fort.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Skönt med en matta som inte bråkar för mycket utan är den bas som behövs. Snyggt och väl avvägt... som alltid!

    Ha det fint.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Jättefint med vårkvistar i glaskruka ;)...enkelt och fräscht !! Fin matta !
    Ha en trevlig helg !
    Kram bia

    SvaraRadera