söndag 15 januari 2017

KLASSISK VÄGGPANEL OCH TRAPPRÄCKE




Källa: Lantliv.

Jag har såååå många idéer för vårt hem och får ständigt ny inspiration som jag vill förverkliga här hemma. Ja men ni ser väl själva, huuur fint!?! Superfin väggpanel även om den är liiiite för hög för min smak.

Och bilden på trappräcket hamnar direkt in på min inspirationsmapp. Vi ska renovera vårt trappräcke upp till övervåningen så småningom och det får gäääärna se ut p.r.e.c.i.s. så här. Jättefint! Och på fråga om maken kan snickra trappräcket så blev svaret JA!!!  

 Huuuurrreeeyy säger jag :)


Tjing aka


12 kommentarer:

  1. Helt i min smak också ;)...tyvärr bor vi i ett "vanligt" tegelhus från 60-talet så hos oss skulle nog den där stilen inte passa, men så skulle jag vilja flytta till ett gammalt sekelskifteshus också, hihi....men så kommer det nog aldrig att bli, möjligtvis att vi flyttar till en mysig våning i stan i framtiden ;))...ni har ett fint hus som ligger på ett toppenställe tycker jag ;)
    ha en fin vecka !!
    Kraaam bia

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt. Jag har idétorka just nu. Kan vara skönt det också. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Oj, så snyggt... vill ha. Men L tycker att det är bra som det är... hihi.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Visst får man hur mycket inspiration och idéer som helst när man kollar andra. Trappräcket är ju så snyggt, tur din man är på samma linje, min tvärnitar numera.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  5. Så vackert trappräcke, helt i min smak också! Däremot är jag ingen fan av väggpaneler. Men det är väl tur att vi har olika smak!

    Glad måndag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Snyggt och härligt när man får inspiration till nya stordåd! Det blir nog superfint!
    Ha det gott!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  7. Snyggt och kul att få fixa i ordning.
    Vill också!! :)

    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Det är farligt när man kikar i tidningar man får så mycket griller i huvudet hihi. Men kul är det.
    Lycka till med trappräcket det där är fint.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Det är alltid lika fint hos dig. Har du inte kikat in hos Emilia Olsson är det ett tips. Hon bor i vår vackra park och är jätteduktig inredare. Kram Anita

    SvaraRadera
  10. Förstår att detta kan ge inspiration!
    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  11. Jättesnygg inspiration! Vi (eh..hrm.. nåja ... mannen, min...;) ) gjorde egna väggpaneler till hallen förra året och är supernöjda! Ska fortsätta sätta i delar av resten av huset med, så småningom :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera